Podcast #240 Rasmus Brohave og Camilla Frederikke

af

D

e er unge, de er smukke og de har seere som tvkanalerne drømmer om at få fingrene i. Rasmus og Camilla lever af at lave youtube videoer. Over 200.000 følger deres kanaler og deres mest populære posts har flere mio visninger. Men hvad er det egentlig for noget content, man finder på deres youtubekanaler? Og hvorfor giver det så meget mening for deres målgruppe, når forældregenerationen ofte har svært ved forstå fascinationen af de afslappede, hverdagsagtige, personlige videoklip i rå produktionskvalitet? Martin Wiinholdt fra management bureauet Gonzo er også i studiet hvor han fortæller om det kommercielle potentiale. Lyt til programmet her eller abonner på iTunes. Eller hvor du henter podcasts.

Camilla Frederikke er 24 år og har 223.000 subscribers på Youtube. Hun taler om make up og mode. Hun er 24 år, professionel danser og oprindeligt fra Frederikshavn. https://www.youtube.com/user/XCamillaChristensenX

Rasmus Brohave er 18 år og har 203.000 abonnenter på Youtube. Han droppede ud af gymnasiet for at arbejde professionelt med Youtube. Rasmus er oprindeligt fra Svendborg og på vej med bogen “Sådan blev jeg Rasmus Brohave”. https://www.youtube.com/user/RasmusBrohave

Martin Wiinholdt er CEO for Gonzo Media som er management og reklamebureau for en række Youtubers.

Anbefalinger af Youtubeskanaler:

Rasmus anbefaler sin fars fluefiskerkanal Smhaen. 

Camilla Frederikke anbefaler Caroline Hirons

Martin anbefaler nørdet Spitfire fly doku

 


Ingen kommentarer endnu

Hvad synes du?

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *