GÅR DIOR FRA FASHIONISTA TIL ELEKTRONISTA?

1 Min læsning

Af Christiane Vejlø

Så har man set det med. Mode- og skønhedfirmaet Dior kaster referencer tilbage til retrospil som Tetris og Pacman i denne reklame for læbestifter, høje hæle, neglelak og pudderdåser. 

Det er ikke første gang, at vi her på Elektronista lægger mærke til at mode- og makeupbranchen trækker på referencer fra teknologien. Gadgets og teknologi er simpelthen ved at blive en kulturel reference med kvaliteter som livsstilsscenen har fået øjnene op for.

Hvad er stemningen? Cool at Dior nu ikke bare er for fashionistaer men også for Elektronistaer? Eller fjollet at Dior bruger gaming til at sælge make up? Hvad synes du? Se filmen og smid en kommentar.

15.000+ abonnerer allerede på Christianes personlige nyhedsbrev

Vil du også have adgang til gratis insider-fordele, analyser, podcasts og e-bøger om fremtidstendenser og afgørende techtrends?

Del dine tanker?

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

sixteen + 14 =

2 Comments
  • Christina
    november 7, 2011

    Hehe, det virker bare lidt fjollet for mig. Tror ikke sådanne reklamer får deres salg til at stige voldsomt, men det er selvfølgelig bare min mening.

  • Cecilie
    november 7, 2011

    Jeg synes det er meget sjovt og meget sødt på en måde