NYT TELESELSKAB TVUNGET TIL NAVNESKIFTE – MOJI LANCERER IGEN IGEN

2 Min læsning

Af Christiane Vejlø

Kun godt 14 dage efter lanceringen finder det nye danske teleselskab Moji ud af at de bliver nød til at relancere firmaet. Der er juridiske problemer med navnet og sitet er lukket ned. 

Moji-skifter-navn

Moji finder først 3 uger efter launch ud af at der er problemer med at registrere navnet som varemærke. Det betyder at selvskabet indtil videre har lukket for optagelse af nye kunder og deres website er lukket ned til “formegentlig efter sommerferien”. Moji siger selv at ændringerne ikke får nogen betydning for deres eksisterende abonnementer. Moji har i forvejen stadig ikke præsenteret nogle af de særlige “medlemsfordele” som skal få danskerne til at vælge Moji fremfor andre teleselskaber.

I en mailudsendelse til eksisterende kunder siger Moji:

“Vi er desværre løbet ind i nogle problemer i forbindelse med registreringen af Moji Mobile som varemærke. Det er et uforudset juridisk problem og har intet at gøre med vores abonnementer eller koncept. Men det betyder at Moji Mobile skal have et nyt navn, og derfor holder vi nu sommerpause på nettet og de sociale medier.

For dit abonnement betyder dette kun én ting: At du skal kalde os noget andet efter sommerferien ;-) Du er stadig medlem, du får stadig fantastisk service, vi sidder stadig klar ved telefonerne, og vi glæder os til at præsentere dig for en masse spændende medlemsfordele. Dine medlemsvilkår er altså helt uændrede, og din mobil vil fortsat virke som den plejer.”

Vores website moji.dk lukker ned i sommerferien, men Mit Moji forbliver åben, så du altid kan tilgå dine abonnements- og betalingsinfo via dette link: moji.dk/mitmoji

Se også artiklen Mere tryg med nyt teleselskab til kvinder.

15.000+ abonnerer allerede på Christianes personlige nyhedsbrev

Vil du også have adgang til gratis insider-fordele, analyser, podcasts og e-bøger om fremtidstendenser og afgørende techtrends?

Del dine tanker?

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

15 + 15 =

1 Comment
  • Allan
    juli 2, 2013

    Hvordan kan man blive overrasket 3 uger efter lanceringen? Har de ikke undersøgt navnet inden lanceringen? Dét sammenholdt med at man er “medlem” og at de ikke vil stå ved deres åbenlyse markedsføring mod kvinder giver mig et indtryk af et kikset teleselskab. Eller i hvertfald en utrolig kikset lancering med manglende fokus.