Hvis de sociale medier var klædt i ungt herretøj

1 Min læsning

Af Leif Bomberg

Den amerikanske fotograf Viktorija Pashuta har forsøgt at beskrive de forskellige mediers stil og udtryk i tøjmode

sociale mænd 9

Hej Facebook. Du ser godt ud, men ikke helt så cool som Linkedin.

Hvad vi taler om? Well, den Los Angeles-baserede modefotograf Viktorija Pashuta forestiller sig, hvordan sociale medier ville se ud, hvis de var velklædte unge mænd.

Eller er det omvendt – hvilket socialt medie, mænd ville ligne, alt efter hvilken tøjstil de har lagt.

Resultaterne kan man se på disse fotos.

Selvom de fleste sociale netværk grundlæggende kan det samme, har de udviklet deres egen personlighed, stil, karakter og målgruppe.

sociale medier som tøj 7 ny ny

 

Dem forsøger Viktorija at fange med sin ”sociale” tøjkollektion – og jeg synes, det er lykkedes rigtig godt.

Facebook beskrives f.eks. som casual. Twitter er mere klassisk. Pinterest er kreativ. Tumblr er hit. Google+ er innovativ, Instagram lidt gammeldags, mens Linkedin er forretningsmanden – selvfølgelig.

Hvad synes du?

15.000+ abonnerer allerede på Christianes personlige nyhedsbrev

Vil du også have adgang til gratis insider-fordele, analyser, podcasts og e-bøger om fremtidstendenser og afgørende techtrends?

Del dine tanker?

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

fifteen − four =

No Comments Yet.