JENNIFER ANISTON I ANTI- VIRAL VIRALKAMPAGNE

1 Min læsning

Hvordan laver man et viralt hit? Jennifer Aniston kommer med rammende kritiske eksempler på hvilke virkemidler reklamebranchen trækker på for at få kliks på Youtube. Mens hun gør det får hun på meta- måde lige brugt klichéer som dansende babyer, sex, nørder og dyr til kampagnens fordel. En sjov tidskommentar – men selvfølgelig er det bare en reklame der gerne vil være viral. Denne gang for noget kildevand. Og til jer der tænker “øj det får hun nok boksen for!”.  Aniston er investor i firmaet.

Hvad hedder reklamen? Jennifer Anistons sextape selvfølgelig!

Se Jennifer Aniston i den virale antikampagne for SmartWater.

15.000+ abonnerer allerede på Christianes personlige nyhedsbrev

Vil du også have adgang til gratis insider-fordele, analyser, podcasts og e-bøger om fremtidstendenser og afgørende techtrends?

Del dine tanker?

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

9 + seventeen =

1 Comment
  • mikkel noe westh
    august 9, 2013

    Ser ud til at filmen er gjort private ;-)