JOHNNY REIMAR AFLØSER ELLEMANN

1 Min læsning

SAS har haft stor succes med deres “Så godt som hjemme” reklameunivers. Eksklusive internationale danskere som Uffe Ellemann, Tina Dickow, Tom Kristensen og Nicolaj Coster Waldau lagde ansigt til high end kampagnen. Så SAS havde fat i de rige og de kendte. Men hvad med alle os andre? Os som bare gerne vil have den billigste billet? Nu har SAS hyret discount udgaven af Ellemann nemlig Johnny Reimar- han holder ifølge reklamen nemlig hellere end gerne et gul discountprisskilt op for folket. Hvis du ikke allerede har set reklamen, kan du se den her. Hvad synes du?

Filmen vises i samarbejde med GoViral.

15.000+ abonnerer allerede på Christianes personlige nyhedsbrev

Vil du også have adgang til gratis insider-fordele, analyser, podcasts og e-bøger om fremtidstendenser og afgørende techtrends?

Del dine tanker?

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

19 − five =

1 Comment
  • Lars Sommer, SommerCPH
    juni 22, 2011

    Den er fin, og synes egentlig han ser ganske “ironisk” ud i sit ansigt med de skilte der…