For at give dig de bedste oplevelser bruger vi teknologier som cookies til at gemme og/eller få adgang til enhedsoplysninger. Hvis du giver dit samtykke til disse teknologier, kan vi behandle data som f.eks. browsingadfærd eller unikke ID'er på dette websted. Hvis du ikke giver dit samtykke eller trækker dit samtykke tilbage, kan det have en negativ indvirkning på visse funktioner og egenskaber.
Den tekniske lagring eller adgang er strengt nødvendig med det legitime formål at muliggøre brugen af en specifik tjeneste, som abonnenten eller brugeren udtrykkeligt har anmodet om, eller udelukkende med det formål at overføre en kommunikation via et elektronisk kommunikationsnet.
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til statistiske formål.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for at oprette brugerprofiler med henblik på at sende reklamer eller for at spore brugeren på et websted eller på tværs af flere websteder med henblik på lignende markedsføringsformål.
Susanne
januar 2, 2012Jeg forsøgte mig med denne “smarte” app til nytår.
Og det var ikke med gode erfaringer.
Jeg oplevede – at da jeg “bare for en sikkerheds skyld” ville have min bestilling bekræftet og ringede til 4*35, som havde fået turen ifølge min app, kendte hende i telefonen slet ikke bestillingsmetoden….
Efter 3 timer, og så kom der er ny besked, at taxa selskabet ikke kunne opfylde mine ønsker pga travlhed.
Her var vi tager hjemmefra uden bil, idet vi jo havde bestilt en taxa ???
Så den app tør jeg ikke benytte en anden gang.
Hilsen Susanne
Steffen Gregersen
januar 6, 2012Det var da godt nok en fed app :) Kanon fedt koncept.
Til Susanne:
Nu har jeg ikke selv prøvet app’en, har kun lige hentet den. Men lige præcis nytårsaften er jo også taxaernes travleste aften på hele året. Så måske lidt svært at bedømme ud fra den dag.
Men ja, der skal jo nok lige justeres lidt hist og pist. Hehe…
Nikolaj Køster
januar 9, 2012Hej Susanne. Som Steffen rigtig nok siger var dette årets mest travle taxi-aften og det betød at flere brugere oplevede at:
A) Der aldrig kom en taxi og
B) De ikke fik korrekt besked om ankomsttid / forsinkelser.
Selvom størstedelen af vores bruger fik en taxi, beklager vi meget rodet og vi lancerer en opdatering til app’en (Februar). App’en vil da i realtid hele tiden fortæller dig status på din taxi OG informere dig, hvis det af en eller anden årsag skulle være umuligt at få sendt vogn. Hvis du ellers har spørgsmål eller feedback så skriv endelig til feedback@clickataxi.com og så håber vi du vil give den et forsøg igen.
Majbritt Mondberg
januar 10, 2012Til Susanne, jeg mener bestemt at Taxi 4×35 bruger en anden APP end CLICK A TAXI, så du har sikkert kontaktet det forkerte Taxiselskab.
Men JA der var lidt problemer Nytårsaften/nat! Ud over det fungerer APPèn rigtig godt, den er kåret til den bedste APP til Taxa.