ER DU KLAR TIL VIRTUELLE REKLAMER?

1 Min læsning

Af Christiane Vejlø

Vi kan godt forberede os på at produkterne bliver taget ud af reklameblokkene og lagt ind i programmerne. Product placement, hvor man bevidst placerer produkter fra en sponsor i film eller på tv, har på det seneste fået meget bedre vilkår i Danmark. Nu er meget mere nemlig tilladt. Men så er der virtuel product placement. Hvis man ikke lige får en sponsor med på programmet fra starten, så kan produkterne jo altid lægges ind senere ved hjælp af computergrafik. Det kan gøres så smooth, at man som seer aldrig vil ane, at coladåsen eller uret på heltens håndled ikke altid har været i billedet. Hvad er din holdning til reklamer? Er det ok, de er der, hvis de er diskret og intelligent bygget ind i indholdet, så de ikke støjer så meget? Eller vil du hellere have synlige bannere og reklameblokke?

Se eksempler i filmen.

15.000+ abonnerer allerede på Christianes personlige nyhedsbrev

Vil du også have adgang til gratis insider-fordele, analyser, podcasts og e-bøger om fremtidstendenser og afgørende techtrends?

Del dine tanker?

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

20 − fourteen =

No Comments Yet.