NOKIA SIGER IPHONEBRUGERE ER HJERNEDØDE ZOMBIER

1 Min læsning

Af Christiane Vejlø

Igen har Nokia lavet en reklamefilm som handler mere om iPhone end om deres egen. Det finske brand har tilsyneladende så lavt selvværd, at de ikke blot kan stå frem med en fed telefon som hviler i sig selv og sine fede features. Denne gang giver Nokia i en reklame for Lumia 925 udtryk for at iPhone brugere er hjernedøde zombier og at iPhone tager så dårlige billeder at alle bliver overeksponeret med blitzen. Nu burde iPhone brugere jo være et potentielt marked for Nokia. Men får man nu egentlig lyst til at skifte til det brand der mener man er hjernedød?

Hvad synes du? Er Nokias nye film sjov eller er deres besættelse af iPhone konkurrenten unødvendig?

15.000+ abonnerer allerede på Christianes personlige nyhedsbrev

Vil du også have adgang til gratis insider-fordele, analyser, podcasts og e-bøger om fremtidstendenser og afgørende techtrends?

Del dine tanker?

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

eleven − two =

1 Comment
  • mathias thorgaard
    juni 24, 2013

    Der handler om at have respekt for konkurrencen, så det hele ikke bare bliver en stor omgang mudderkast – det er for nemt at sige grimme ting om andre for selv at fremstå bedre! Desuden synes jeg at reklamen halter helt vildt på flere punkter. – Men jeg er jo også bare en hjernedød (men lykkelig) iPhone ejer! (-: