Brug skoene til at vise dit sociale medie

1 Min læsning

Af Leif Bomberg

En italiensk designer har fundet på det nyeste i “wearable technology”. Giv Pinterest såler, Google+ hælen og Facebook en skosnude….

sociale sko 1sociale sko 2

Sociale medier har stor signalværdi for deres entusiastiske brugere.

Bare ærgerligt, at Facebook, Instagram, Twitter og co. endnu ikke har fundet på at åbne merchandise-butikker som de store fodboldklubber – med salg af trøjer, strømper, bukser, jakker osv. Naturligvis med alle de rigtige farver og logoer på.

sociale sko 3sociale sko 4

Det nærmeste, man måske kan komme, er denne serie af seks forskellige social media-sneakers.

De er skabt af den venezuelanske designer Lumen Bigott, der til dagligt arbejder som digital art director hos reklamebureauet BBDO i Milano.

sociale sko 5sociale sko 6

Med sådan en stilling skulle man tro, at den gode Lumen måtte have let adgang til at få sine social media-sneakers sat i produktion.

Men nej. Lige nu findes de kun som prototyper – desværre.

15.000+ abonnerer allerede på Christianes personlige nyhedsbrev

Vil du også have adgang til gratis insider-fordele, analyser, podcasts og e-bøger om fremtidstendenser og afgørende techtrends?

Del dine tanker?

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

five × five =

No Comments Yet.