SMARTPHONE TIL 3 ÅRIGE

1 Min læsning

Af Christiane Vejlø

Nokia går efter alt at dømme efter et spritnyt segment. Nemlig 3 årige piger med masser af penge i sparegrisen.

Min datter på 3 er helt vildt med Nokias netop lancerede pink version af den seneste smartphone N8. Hun VIL bare se reklamen om og om igen på Youtube. Barbiedukker, fabeldyr og popmusik. Men ikke nok med det. Nokia tatoveringer, Nokia bryster som sender lyserødt lys afsted mens løse Barbiedukkelemmer danner cirkler omkring den nye Nokia N8 PINK.

Jeg kan godt lure, at det prøver at læne sig op af noget Lady Gaga, men det virker ikke rigtig. Telefonen er jo ikke helt billig, så mon ikke de regner med at sælge den til voksne mennesker? Og lur mig om de ikke også går mere efter kvinder end mænd? Jeg er lidt nysgerrig på, hvor mange voksne kvinder, der går og drømmer om en dyr, pink smartphone bygget op omkring et lettere forvrænget børneunivers?

Hvad synes du om Nokia’s PINK N8 kampagne?

15.000+ abonnerer allerede på Christianes personlige nyhedsbrev

Vil du også have adgang til gratis insider-fordele, analyser, podcasts og e-bøger om fremtidstendenser og afgørende techtrends?

Del dine tanker?

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

7 − two =

1 Comment
  • Pia Petersen
    november 21, 2011

    Haha jeg synes den er sjov og meget overdrevet, et frisk pust i reklamerne. MEN … som sådan tror jeg ikke at den vil sælge telefonen.